Robogós blog
Az olasz motorgyártó Liberty 50 ccm típusából a négyütemű motorral szerelt 2004 elején debütált. Ez a típus második verziója, az első csak kétütemű motorral készült.
A beépített négyütemű motor megfelel az Euro 2 környezetvédelmi szabványnak.
A Piaggio Liberty 50 4t a második szériában jelent meg. Az első kiadáshoz képest változtattak a karosszéria méretein.
Más lett a taposó formája, így a vezető könnyebbn a talajra tudta helyezni a lábát.
Változtattak a hátsó kerék méretén, ami 16 colosról 14 colosra változott a Piaggio Liberty 50 4t robogónál.
Ez a kerékméret megszabja az ülés alatti sisaktartó nagyságát, amelybe így csak egy kisebb méretű nyitott sisak fér.
2009-ben bemutatásra került a harmadik változat, amelynek tagja volt a Piaggio Liberty 50 4t is. Alacsonyabbra vették a nyeregmagasságot 10mm-el.
Helyet kapott egy 10 küllős könyűfém keréktárcsa és egy 240mm átmérőjű első féktárcsa. A hátsó idom valamelyest szögletesebb formát kapott.
2013 júliusban került porondra a negyedik széria. Ennek is tagja volt a Piaggio Liberty 50 4t.
Ennél a kiadásnál változtatásra kerül az első irányjelzők formája. Kibővítik az ülés alatti rekeszt, így 10,8 literes lesz.
A típus ötödik változata 2015-ben jelenik meg. Az 50-es kétütemő, végkép távozik a palettáról. Helyét a Piaggio Liberty 50 4t típusnál, az "I-Get" négyütemű, háromszelepes, befecskendezős, az EURO 4 környezetvédelmi szabványnak megfelelő motor veszi át.
Csekély mértékben változtattak a külsőn. Változott a hátsó teleszkóp, ami 5 fokozatban állítható előfeszítést kapott.
A Piaggio Liberty 50 4t sisaktartó rekesze az ülés alatt nagyobb lett, 17 literesre bővült. Az első kesztyűtartó rész 4 literes lett és helyet kapott benne egy USB csatlakozó.2021-től a motor megfelel az Euro 5 környezetvédelmi szabványnak.
A típushoz utángyártott és gyári alkatrészeket talál a Piaggio Liberty alkatrészek oldalon vagy hívja üzletünket, segítünk.
1201 Bp. XX. Vörösmarty u. 178.