Robogós blog
A Honda Dio típus harmadik generációjának második tagjaként jelent meg 1996 decemberében a Honda Dio AF35. A Live Dio néven futó széria, tartalmazza az AF34 és AF35 típust is.
Ez a kiadás visszanyúlt az elődhöz, annak a sportos kinézetére hajazott a megjelenése. A meghajtásban komoly változások történtek. A típus, mint a versenytársai, ülés alatti sisaktartó rekesszel rendelkezik, ami a henger más helyzetének köszönhetően, nagyobb lett az előző modellekhez képest.
A Honda Dio AF35 motorblokkját egy fekvőhengeresre cserélték. Ez a 49ccm-es blokk vízszintes elrendezést kapott, igyekeztek a szívó-, és kipufogórendszert is megváltoztatni a cél érdekében.
A motor blokk víszszintes elrendezésének köszönhetően, megnőtt az üzemanyag tartály befogadóképessége 5,3 literre.
Az előd népszerűségét mi sem mutatja jobban, hogy az AF27 gyártását tovább folytaták
1996 decemberben a Honda Dio AF35 modell "SR" és "ZX" jelzéssel szerepelt a kínálatban. Mindkét változat első tárcsafékkel rendelkezett, az "SR" az egyszerűbb, a "ZX" a változtatott első teleszkópos és hátsó szárnyba épített pótféklámpás volt. Ezeken a változtatásokon kívül, a Honda Dio AF35 első és hátsó fékje reteszelő kombinált féket kapott.
1999-ben kisebb változtatás történt, mégpedig a korábbi kipufogógáz előírásoknak eleget téve katalizátor került a kipufogóba,
2001-ben a Honda Dio AF35 név alatt két típus szerepelt: a Live Dio ZX és a Live Dio J
2001-ben már megjelenik a negyedik generáció a Honda Dio családban, ez már négyütemű motorral van szerelve (AF56)
A felsorolt adatok a Honda Dio AF34 -el megegyeznek.
Amennyiben valamilyen alkatrészre van szüksége a típushoz, kattintson a Honda Dio AF35 alkatrészek oldalra.
Az eddig megjelent Honda Dio típusokról is talál bejegyzést az oldalon.
1201 Bp. XX. Vörösmarty u. 178.